Wspólna praca to sukces

Henry Ford

Dlaczego warto ?

Optymalizacja kosztów

Wiemy jak obniżyć koszty prowadzenia działalności

Więcej

Panel on-line

Wszystkie dane dostępne 24 godziny na dobę dzięki Panelowi SUPPORT

Więcej

Nie tylko biuro rachunkowe

Pomagamy w wyborze najlepszej formy prawnej / otwieramy spółko z o.o. ...

Więcej

Opiekun klienta

Zapewniamy wsparcie opiekuna SUPPORT dopasowanego do potrzeb

Więcej

WARIANY WSPÓŁPRACY

1. dokumenty księgowe w formie skanu możesz wysyłać do nas mailem lub umieścić na platformie internetowej Taxxo a oryginały przechowywać u siebie.
2. oryginały dokumentów księgowych są przekazywane do zaksięgowania u nas w biurze rachunkowym lub wysyłane za pośrednictwem poczty lub kuriera. Możemy dla Ciebie zamówić kuriera, który odbierze dokumenty z Twojej firmy lub domu.

ZASADY WSPÓŁPRACY

Podpisujemy umowę współpracy w zakresie powierzenia księgowości oraz pełnomocnictwa do reprezentacji. Dokumenty do zaksięgowania otrzymujemy do 5 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni. Posiadamy ubezpieczenie OC. Szkolimy naszych pracowników ze zmieniających się przepisów podatkowych. Wystawiamy fakturę za nasze usługi zgodnie z umową.

STAŁY DOSTĘP DO KSIĄG

Za pomocą Panelu Klienta macie Państwo stały dostęp do ksiąg, możecie Państwo samodzielnie tworzyć własne raporty, wystawiać faktury sprzedażowe, sprawdzać stan podatków do zapłaty.

WSPARCIE DORADCY FINANSOWEGO

Każdy Klient objęty jest wsparciem doradcy finansowego, dzięki czemu zaoszczędzi czas na poszukiwaniu finansowania działalności, doradca finansowy wraz z księgowym dobierze najlepszy kredyt lub leasing.

OPIEKA I POMOC PRAWNA

Każda firma potrzebuje wsparcia prawnego w mniejszym lub większym zakresie, u nas możesz skorzystać z opieki i pomocy prawnej w ramach oferty realizowanej przez Kancelarię Koksztys. Korzystna oferta abonamentowa zapewni min. kontrole nad Twoimi należnościami, możesz także przekazywać do weryfikacji umowy handlowe z kontrahentami i otrzymywać porady prawne.

WIRTUALNY ADRES

Przedsiębiorcy, którzy nie mają własnego adresu do zarejestrowania działalności gospodarczej mogą skorzystać z wirtualnego Biura SUPPORT, wybranie tej usługi umożliwi wskazywanie adresu najmowanej powierzchni, jako adresu korespondencyjnego dla potrzeb związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, w tym na drukach firmowych, wizytówkach, stronie internetowej, ofercie handlowej.

USŁUGI NIESTANDARDOWE

Dla naszych Klientów wykonujemy także usługi niestandardowe tj. badanie zyskowności firmy, wystawianie faktur, wstępne wprowadzanie płatności bankowych, składanie wniosków o indywidualną interpretację przepisów podatkowych, przygotowywanie wniosków o zwrot VAT-u na materiały budowlane tzw. VZM oraz wiele innych.

 

Jak wygląda współpraca ?

Pełna obsługa !

Chcesz rozpocząć współpracę ? Wypełnij formularz albo zadzwoń!

 

Powiedz czego potrzebujesz, a My dopasujemy dla Ciebie ofertę.


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.